Vrača
Če želiš vrniti izdelke, ki se dostavljajo preko prevoznih storitev, bomo skupaj koordinirali datum prevzema in prevzeli vse stroške vračila.
Za manjše pakete te prosimo, da jih vrneš sam, pri kurirski službi po tvoji izbiri.
Nasvet: Priporočamo, da za vračilo izbereš istega kurirja, ki ti je dostavil paket. Ponavadi je to najcenejša možnost.
Za hiter in enostaven postopek vračila ti priporočamo uporabo našega obrazca za vračilo. Ta korak sicer ni obvezen.
Osnovnega roka za reklamacijo ni. Na naše lesene dele dajemo 10-letno garancijo in 2 leti na dodatno opremo. To ne vpliva na zakonske določbe. Več informacij najdeš tudi v naših navodilih za odpoved..
Kljub našim zanesljivim partnerjem se občasno pojavijo napake pri dostavi. Očitno vidno škodo označi na dobavnici dobavitelja. Kljub temu te prosimo, da sprejmeš blago in ga glede na navodila preveriš za popolnost in nepoškodovanost ter morebitne poškodbe dokumentiraš s fotografijami.
Nato nas kontaktiraj preko našega kontaktnega obrazca in nam pošlji popoln seznam prizadetih delov skupaj s fotografijami. Le popoln seznam prizadetih delov bo preprečil daljši čakalni čas. Čim prej se ti bomo oglasili z ustreznim predlogom za rešitev.
Zamenjava izdelka poteka preko obrazca za vračilo. Vpiši svoj e-poštni naslov in številko naročila ter sledi navodilom. Naša služba za stranke te bo kmalu kontaktirala, da se dogovorite o nadaljnjih korakih.
Vračilo je odvisno od izbrane plačilne metode. Če si naročilo plačal vnaprej, nam pošlji svoje podatke za vračilo denarja. Če si plačal preko PayPal, kreditne kartice ali Amazon, so tvoji plačilni podatki že shranjeni in ne potrebujemo dodatnih informacij. Če si plačal preko Klarna, te prosimo, da se za vračilo obrneš na Klarna. Upoštevaj tudi, da vračilo denarja lahko traja do 14 dni.
Takoj ko prejmemo tvojo vrnjeno pošiljko, boš prejel e-pošto, v kateri ti bomo potrdili prejem.
Žal ti iz logističnih razlogov ne moremo ponuditi možnosti izbire prevoznika. Prav tako nam ni mogoče posredovati informacij o prevozniku, saj ti pogosto sodelujejo s podizvajalci.
Kljub našim zanesljivim partnerjem se občasno pojavijo napake pri dostavi. Očitno vidno škodo označi na dobavnici dobavitelja. Kljub temu te prosimo, da sprejmeš blago in ga preveriš za popolnost in nepoškodovanost. Nato se obrni na našo službo za stranke preko kontaktnega obrazca Poskrbeli bomo za hitro zamenjavo.