• Made in Germany
  • 10-letna garancija¹
  • Od 70,- € brezplačna dostava
  • Več kot 1 milijon zadovoljnih strank

Pošiljanje in dostava

minus-circle plus-circle Kako so igralne naprave Wickey zapakirane?

Varnost na prvem mestu – to je naše geslo pri pakiranju! Naše blago boš prejel v varni, trdni in trdno zapakirani embalaži, v paketu ali na paleti s folijo. Večje pakete, kot so igralni stolpi ali gugalnice, ti dostavljalec prinese prav tako varno do roba pločnika.

minus-circle plus-circle Kaj naj upoštevam pri dostavi mojega naročila?

Kljub našim zanesljivim partnerjem se občasno ne moremo izogniti morebitnim poškodbam med dostavo. Očitno vidno škodo zabeleži na tovornem listu dobavitelja. Vseeno te prosimo, da sprejmeš blago in ga preveriš za popolnost in nepoškodovanost. Če ni vse po tvojih pričakovanjih, se obrni na nas preko kontaktnega obrazcaz zadevo "Garancija - Jamstvo" in poskrbeli bomo za zamenjavo.

minus-circle plus-circle Ali bodo vsi izdelki Wickey, ki sem jih naročil, dostavljeni skupaj?

Pravilo je takšno: eno naročilo, ena dostava! Razen če si naročil tako veliko, da preprosto vse ne paše v en paket. Glede na situacijo in obseg se lahko naša otroška postelja in majhni igralni stolpi pošljejo v več paketih.

minus-circle plus-circle Ali mi bo voznik prevoznika pomagal prinesti igralni komplet Wickey na moje zemljišče?

Žal to iz organizacijskih razlogov ni mogoče. Dostava se izvaja do roba pločnika – nato si na vrsti ti.

minus-circle plus-circle Je mogoče čas dostave pri prevozniku spremeniti v zadnjem trenutku?

Če moraš datum dostave nenadoma spremeniti, je dovolj, da nas pokličeš na številko +38 (0)61 777 51 46. Vendar lahko pri tem nastanejo dodatni stroški za skladiščenje in dodatne stroške pri prevozniku, ki se lahko glede na situacijo zaračunajo tebi. Za podrobnejše informacije se obrni na našo službo za pomoč uporabnikom.

minus-circle plus-circle Kaj naj storim, če med dostavo nisem doma?

Prosimo te, da se temu, če je le mogoče, izogneš, da bi zmanjšali morebitne stroške in nevšečnosti za vse vpletene strani. Če se ti resnično ne moreš udeležiti dostave, bomo posredovali: prevoznik se bo obrnil na nas in mi na tebe, da se dogovorimo za nov datum dostave.

Poleg tega bomo z veseljem prevzeli stroške dostave za dostave s prevoznimi storitvami in naročila v vrednosti nad 50 € pri prvi dostavi. Če je potrebna 2. dostava, se bomo posvetovali s prevoznikom glede morebitnih dodatnih stroškov, ki bi jih lahko obračunali tebi.

minus-circle plus-circle Ali lahko naročilo prevzamem osebno?

Čeprav bi radi osebno pozdravili vsakega od naših kupcev – žal osebni prevzem iz organizacijskih razlogov ni možen.

minus-circle plus-circle Kako so izdelki Wickey dostavljeni?

Naše igralne naprave ti dostavimo s pomočjo špedicije. Manjše dodatke in opremo dobiš prek paketne dostave.

minus-circle plus-circle S katerimi prevoznimi službami oz. paketnimi dostavljavci sodeluje Wickey?

Ker z našimi Wickey trgovinami oskrbujemo skoraj celo Evropo, sodelujemo z velikim številom prevoznih služb. Pri manjših paketih sodelujemo z DHL, GLS, DPD ali UPS.

minus-circle plus-circle Ali je možnost videti status mojega naročila?

O statusu tvojega naročila te bomo ves čas obveščali, zato te med celotnim postopkom naročanja in dostave oskrbujemo z obvestili. Tako boš po prejemu plačila, ko bo tvoje naročilo pripravljeno za pošiljanje in ko zapusti naše skladišče, prejel ustrezno e-pošto z dodatnimi informacijami.

Če je tvoje naročilo dostavljeno s špedicijo, se bo špedicijska služba obrnila nate, da bi se dogovorila za datum dostave. V primeru paketne pošiljke boš po pošiljanju blaga prejel sledilno povezavo od ustreznega paketnega dostavljavca, s katero lahko kadarkoli preveriš status svoje dostave.

minus-circle plus-circle Ali Wickey ponuja tudi ekspresno dostavo?

To iz organizacijskih razlogov žal ni možno. Kljub temu pa si prizadevamo, da bi naročeno blago čim hitreje dostavili.

minus-circle plus-circle Ali lahko navedem želeni datum dostave?

Imaš možnost uskladiti datum dostave skupaj s prevozno službo. Točen datum dostave bi moral biti najkasneje 3 dni po vzpostavitvi stika s špedicijo. V nasprotnem primeru lahko nastanejo stroški za skladiščenje in dodatni stroški, ki jih morda moramo zaračunati.

minus-circle plus-circle Ali Wickey dostavlja tudi v tujino?

Seveda – naše igralne naprave ponujamo v številnih evropskih državah. Preko nemške spletne trgovine pa je možna dostava le v Nemčijo. Upoštevaj, da je dostava v tvojo državo možna le preko ustreznega Wickey spletne trgovine za tvojo državo. Če najdeš svojo državo na seznamu naših trgovin, dostava ni ovira. Več informacij o območjih dostave te trgovine najdeš tukaj: Naročilo in Dostava.

minus-circle plus-circle Kateri dnevi niso dnevi dostave?

V soboto in nedeljo naši prevozniki uživajo svoj zasluženi vikend – upamo, da ti tudi?

minus-circle plus-circle Kakšni so stroški dostave?

Za naročila v vrednosti več kot 70,- € je dostava brezplačna! Izjeme veljajo za otoke in težko dostopna območja. Več informacij najdeš tukaj: Naročilo in Dostava..

minus-circle plus-circle Ali moram plačati dodatek za dostavo na otok?

Neprestano občutje dopusta ima svojo ceno: Ja, tu obstajajo dodatki. Oglej si jih v naši trgovini za tvojo državo/otok.

minus-circle plus-circle Ali je moje naročilo mogoče dostaviti na paketno postajo?

To žal načeloma ni možno. Vendar pa lahko za mesto dostave izbereš naslov, kjer bo zaupanja vredna oseba sprejela blago namesto tebe.

minus-circle plus-circle Ali se čas dostave podaljša, če naročim več artiklov?

Če naročiš več artiklov z različnimi dobavnimi roki, se lahko vedno zanašaš na najdaljši navedeni rok dostave. Upoštevaj tudi, da lahko tvoja dostava vključuje več paketov.

Nalaganje...

Primerjaj Izdelki

chevron-right