Podjetje
Priimek, ime
E-poštni naslov
E-poštni naslov (prosimo, potrdite)
Številka naročila
Prosimo, vnesite svoje številke naročil, ki se pričnejo s SI. Za vse ostale številke naročil nas neposredno kontaktirajte prek prodajne platforme.
Zadeva
Spremenite podatke o strankah
Izdelek in montaža
Stanje in pošiljanje
Reklamacija in garancija
Preklicati naročilo
Plačilo
Ostalo
Ocena
Spremenite podatke o strankah
Spremenite podatke za stik, dobave ali izdajanje računov
Novice
Izdelek in montaža
Vprašanja o izdelku in navodila za sestavo
Vprašanja o montaži
Novice
Stanje in pošiljanje
Stanje dostave
Sprememba naslova za dostavo
Novice
Reklamacija in garancija
Poročanje o okvarjenih delih
Prijavi napačno barvo
Prijava manjkajočih delov
Prejeti izdelek je napačen
Mangel an Pomanjkljivo blago, ki ga je potrebno sestavitimontierter Ware
Da bi vam lahko čim hitreje pomagali, potrebujemo seznam manjkajočih delov, da se lahko dogovorimo za individualno naknadno dostavo. Seznam je treba sestaviti na podlagi navodil za sestavljanje (npr. 1 kos B 80, 2 kosa PD 240).
Novice
Da bi vam lahko čim hitreje pomagali, potrebujemo fotografije poškodovanih delov/nepravilne barve. Natančno preverite celotno pošiljko in nam pošljite popoln seznam manjkajočih/poškodovanih delov, da se lahko dogovorimo za individualno naknadno dostavo. Seznam je treba sestaviti na podlagi navodil za sestavljanje (npr. 1 kos B 80, 2 kosa PD 240).
Za čim hitrejšo obdelavo vašega zahtevka potrebujemo slike blaga, potrdilo o pakiranju, navodila za montažo in nalepko za pošiljanje, ki je nalepljena na vrhu bele folije.
Da bi vam lahko čim hitreje pomagali, potrebujemo fotografije poškodovanih delov/nepravilne barve. Natančno preverite celotno pošiljko in nam pošljite popoln seznam manjkajočih/poškodovanih delov, da se lahko dogovorimo za individualno naknadno dostavo. Seznam naj temelji na navodilih za sestavljanje (npr. 1 kos B 80, 2 kosa PD 240).
Preklicati naročilo
Naročeno narobe
Odkrita nižja cena
Spremeni možnost plačila
Zamuda pri dostavi
Drugo (navedite razlog)
Novice
Da bi lahko vaše povpraševanje čim prej obdelali, potrebujemo sliko cenejše ponudbe! Zahteve: 14-dnevni rok za preklic ne sme biti prekoračen, izdelek pa mora biti enak.
Plačilo
Vprašanje o plačilu/vračilu zneska
Novice
Ostalo
Odjavite se od novic
Novice
Ocena
Vprašanje o oceni
Novice
Zadeva
Izdelek in montaža
Dostava
Plačilo
Ostalo
Izdelek in montaža
Vprašanja o izdelku in navodila za sestavo
Vprašanja o montaži
Novice
Pošiljanje
Čas dobave/način dobave?
Novice
Plačilo
Možnosti plačila
Plačila ni mogoče izvesti
Novice
Ostalo
Sodelovanje
Novice
Številka naročila
Vnesite samo številke naročil, ki se začnejo z DE. Za vse druge številke naročil se obrnite neposredno na nas prek prodajne platforme.
Zadeva
Spremenite podatke o strankah
Ponudbe za javne ustanove
Izdelek in montaža
Stanje in pošiljanje
Reklamacija in garancija
Plačilo
Ocena
Spremenite podatke o strankah
PRO - Spremenite podatke za stik, dobave ali izdajanje računov
PRO - Predložite številko DDV
Novice
Ponudbe za javne ustanove
PRO - Ponudbe za javna igrišča EN 1176
Novice
Izdelek in montaža
PRO - Vprašanja o izdelku
PRO - navodila za sestavo in certifikati
PRO - Priporočilo za sidro
PRO - Osnovni načrt/Nasveti
PRO - Vprašanja o montaži
Novice
Stanje in pošiljanje
PRO - Sprememba naslova za dostavo
PRO - Status dostave
Novice
Reklamacija in garancija
PRO - Pošljite obvestilo o manjkajočih/pokvarjenih delih, napačni barvi
PRO - Prejeti izdelek je napačen
PRO - Pomanjkljivo blago, ki ga je potrebno sestaviti
Da bi vam lahko čim hitreje pomagali, potrebujemo seznam manjkajočih delov, da se lahko dogovorimo za individualno naknadno dostavo. Seznam je treba sestaviti na podlagi navodil za sestavljanje (npr. 1 kos B 80, 2 kosa PD 240).
Novice
Da bi vam lahko čim hitreje pomagali, potrebujemo fotografije poškodovanih delov/nepravilne barve. Natančno preverite celotno pošiljko in nam pošljite popoln seznam manjkajočih/poškodovanih delov, da se lahko dogovorimo za individualno naknadno dostavo. Seznam je treba sestaviti na podlagi navodil za sestavljanje (npr. 1 kos B 80, 2 kosa PD 240).
Za čim hitrejšo obdelavo vašega zahtevka potrebujemo slike blaga, potrdilo o pakiranju, navodila za montažo in nalepko za pošiljanje, ki je nalepljena na vrhu bele folije.
Da bi vam lahko čim hitreje pomagali, potrebujemo fotografije poškodovanih delov/nepravilne barve. Natančno preverite celotno pošiljko in nam pošljite popoln seznam manjkajočih/poškodovanih delov, da se lahko dogovorimo za individualno naknadno dostavo. Seznam naj temelji na navodilih za sestavljanje (npr. 1 kos B 80, 2 kosa PD 240).
Plačilo
PRO - Vprašanje o plačilu
Novice
Ocena
PRO - Vprašanje o oceni
Novice
Zadeva
Ponudbe za javne ustanove
Izdelek in montaža
Dostava
Plačilo
Ponudbe za javne ustanove
PRO - Ponudbe za javna igrišča EN 1176
Novice
Izdelek in montaža
PRO - Vprašanja o izdelku
PRO - Vprašanja o montaži
Novice
Pošiljka
PRO - Čas dostave/kako potekajo dostave?
Novice
Plačilo
PRO - Možnosti plačila
Plačila ni mogoče izvesti
Novice
Pošlji