Tukaj navedite izdelke za vračilo.
Osebno se obrnite na našo službo za pomoč strankam in se dogovorite o postopku za vračilo izdelkov.
Vračilo kupnine bo izvedeno za isto plačilno sredstvo, ki ste ga izbrali, ko ste oddali prvotno naročilo. Če želite drugo plačilno sredstvo, to zapišite v polje »Opombe«.
Zadostuje fotografija celotnega izdelka in nekaj podrobnih fotografij. Zahteve brez fotografij morda ne bodo obdelane. Naložite lahko več datotek hkrati, tako da v oknu za nalaganje naenkrat izberete vse datoteke, ki jih želite naložiti, in potrdite z Odpri. Skupaj lahko naložite datoteke v velikosti do 10 Mb.
Vračilo kupnine bo izvedeno za isto plačilno sredstvo, ki ste ga izbrali, ko ste oddali prvotno naročilo. Če želite drugo plačilno sredstvo, to zapišite v polje »Opombe«.
Izdelka vam ni treba vračati, saj je neposredna naknadna pošiljka ustreznih delov najhitrejša rešitev.
Da bi vam lahko čim hitreje pomagali, potrebujemo fotografije prejetega in poškodovanega blaga. Prosimo, da natančno pregledate celotno pošiljko in nam pošljete celoten seznam manjkajočih/okvarjenih delov, da lahko nato pripravimo eno naknadno pošiljko z vsemi potrebnimi deli. Seznam morate oblikovati glede na podatke iz navodil za montažo (npr. 1 kos B 80, 2 kosa PD 240). Upoštevajte, da lahko les sam po sebi vsebuje razpoke, grče in smolo, zato se te lastnosti lahko pojavijo tudi pri nadomestnih delih. Takoj ko nam bo na voljo popoln seznam, boste prejeli naknadno pošiljko.
Da bi vam lahko čim hitreje pomagali, potrebujemo fotografije prejetega in poškodovanega blaga. Zadostuje fotografija celotnega izdelka in nekaj podrobnih fotografij. Zahteve brez fotografij morda ne bodo obdelane. Naložite lahko več datotek hkrati, tako da v oknu za nalaganje naenkrat izberete vse datoteke, ki jih želite naložiti, in potrdite z Odpri. Skupaj lahko naložite datoteke v velikosti do 10 Mb.
*) Po prejemu vaše zahteve se bo naša služba za pomoč strankam obrnila na vas s predlogom.
Vračilo kupnine bo izvedeno za isto plačilno sredstvo, ki ste ga izbrali, ko ste oddali prvotno naročilo. Če želite drugo plačilno sredstvo, to zapišite v polje »Opombe«.
Vračilo kupnine bo izvedeno za isto plačilno sredstvo, ki ste ga izbrali, ko ste oddali prvotno naročilo. Če želite drugo plačilno sredstvo, to zapišite v polje »Opombe«.
Da bi vam lahko pomagali v najkrajšem možnem času, potrebujemo fotografije etikete embalaže, navodil za montažo, dobavnice in celotnega blaga. Zahteve brez fotografij morda ne bodo obdelane. Naložite lahko več datotek hkrati, tako da v oknu za nalaganje naenkrat izberete vse datoteke, ki jih želite naložiti, in potrdite z Odpri. Skupaj lahko naložite datoteke v velikosti do 10 Mb.
Da bi lahko vaše povpraševanje obdelali čim hitreje, potrebujemo sliko cenejše ponudbe! Pogoji: 14-dnevni rok za preklic ne sme biti prekoračen, izdelek pa mora biti identičen.
Vračilo kupnine bo izvedeno za isto plačilno sredstvo, ki ste ga izbrali, ko ste oddali prvotno naročilo. Če želite drugo plačilno sredstvo, to zapišite v polje »Opombe«.
Zadostuje fotografija celotnega predmeta in nekaj podrobnih fotografij. Zahtevki brez fotografij ne bodo obdelani.
Vračilo kupnine bo izvedeno za isto plačilno sredstvo, ki ste ga izbrali, ko ste oddali prvotno naročilo. Če želite drugo plačilno sredstvo, to zapišite v polje »Opombe«.
Izdelka vam ni treba vračati, saj je neposredna naknadna pošiljka ustreznih delov najhitrejša rešitev.
Da bi vam lahko čim hitreje pomagali, potrebujemo fotografije prejetega in poškodovanega blaga. Prosimo, da natančno pregledate celotno pošiljko in nam pošljete celoten seznam manjkajočih/okvarjenih delov, da lahko nato pripravimo eno naknadno pošiljko z vsemi potrebnimi deli. Seznam morate oblikovati glede na podatke iz navodil za montažo (npr. 1 kos B 80, 2 kosa PD 240). Upoštevajte, da lahko les sam po sebi vsebuje razpoke, grče in smolo, zato se te lastnosti lahko pojavijo tudi pri nadomestnih delih. Takoj ko nam bo na voljo popoln seznam, boste prejeli naknadno pošiljko.
Da bi vam lahko čim hitreje pomagali, potrebujemo fotografije prejetega in poškodovanega blaga. Zadostuje fotografija celotnega izdelka in nekaj podrobnih fotografij. Zahteve brez fotografij morda ne bodo obdelane. Naložite lahko več datotek hkrati, tako da v oknu za nalaganje naenkrat izberete vse datoteke, ki jih želite naložiti, in potrdite z Odpri. Skupaj lahko naložite datoteke v velikosti do 10 Mb.
*) Po prejemu vaše zahteve se bo naša služba za pomoč strankam obrnila na vas s predlogom.
Vračilo kupnine bo izvedeno za isto plačilno sredstvo, ki ste ga izbrali, ko ste oddali prvotno naročilo. Če želite drugo plačilno sredstvo, to zapišite v polje »Opombe«.
Vračilo kupnine bo izvedeno za isto plačilno sredstvo, ki ste ga izbrali, ko ste oddali prvotno naročilo. Če želite drugo plačilno sredstvo, to zapišite v polje »Opombe«.
Da bi vam lahko kar najhitreje pomagali, potrebujemo slike etikete na embalaži, navodil za montažo, potrdila o dostavi in celotnega blaga. Poizvedbe brez fotografij ne bodo obravnavane.
Da bi lahko vaše povpraševanje obdelali čim hitreje, potrebujemo sliko cenejše ponudbe! Pogoji: 14-dnevni rok za preklic ne sme biti prekoračen, izdelek pa mora biti identičen.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Vračilo kupnine bo izvedeno za isto plačilno sredstvo, ki ste ga izbrali, ko ste oddali prvotno naročilo. Če želite drugo plačilno sredstvo, to zapišite v polje »Opombe«.
Zadostuje fotografija celotnega predmeta in nekaj podrobnih fotografij. Zahtevki brez fotografij ne bodo obdelani.
Vračilo kupnine bo izvedeno za isto plačilno sredstvo, ki ste ga izbrali, ko ste oddali prvotno naročilo. Če želite drugo plačilno sredstvo, to zapišite v polje »Opombe«.
Izdelka vam ni treba vračati, saj je neposredna naknadna pošiljka ustreznih delov najhitrejša rešitev.
Da bi vam lahko čim hitreje pomagali, potrebujemo fotografije prejetega in poškodovanega blaga. Prosimo, da natančno pregledate celotno pošiljko in nam pošljete celoten seznam manjkajočih/okvarjenih delov, da lahko nato pripravimo eno naknadno pošiljko z vsemi potrebnimi deli. Seznam morate oblikovati glede na podatke iz navodil za montažo (npr. 1 kos B 80, 2 kosa PD 240). Upoštevajte, da lahko les sam po sebi vsebuje razpoke, grče in smolo, zato se te lastnosti lahko pojavijo tudi pri nadomestnih delih. Takoj ko nam bo na voljo popoln seznam, boste prejeli naknadno pošiljko.
Da bi vam lahko čim hitreje pomagali, potrebujemo fotografije prejetega in poškodovanega blaga. Zadostuje fotografija celotnega izdelka in nekaj podrobnih fotografij. Zahteve brez fotografij morda ne bodo obdelane. Naložite lahko več datotek hkrati, tako da v oknu za nalaganje naenkrat izberete vse datoteke, ki jih želite naložiti, in potrdite z Odpri. Skupaj lahko naložite datoteke v velikosti do 10 Mb.
*) Po prejemu vaše zahteve se bo naša služba za pomoč strankam obrnila na vas s predlogom.
Vračilo kupnine bo izvedeno za isto plačilno sredstvo, ki ste ga izbrali, ko ste oddali prvotno naročilo. Če želite drugo plačilno sredstvo, to zapišite v polje »Opombe«.
Vračilo kupnine bo izvedeno za isto plačilno sredstvo, ki ste ga izbrali, ko ste oddali prvotno naročilo. Če želite drugo plačilno sredstvo, to zapišite v polje »Opombe«.
Da bi vam lahko kar najhitreje pomagali, potrebujemo slike etikete na embalaži, navodil za montažo, potrdila o dostavi in celotnega blaga. Poizvedbe brez fotografij ne bodo obravnavane.
Da bi lahko vaše povpraševanje čim prej obdelali, potrebujemo sliko cenejše ponudbe! Zahteve: Rok odpovedi 14 dni ne sme biti prekoračen, prav tako mora biti izdelek identičen.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________