• Made in Germany
  • 10-letna garancija¹
  • Od 50,- € brezplačna dostava
  • Več kot 1 milijon zadovoljnih strank

Naročilo

minus-circle plus-circle Zakaj je potrebno posredovati telefonsko številko?

Naši igralni stolpi so zaradi svoje velikosti dostavljeni ne z običajnim dostavnim službo, temveč preko tovornjaka s hidravlično ploščadjo. Za dogovor o idealnem času dostave se bo prevozno podjetje s teboj obrnilo telefonsko. Tako zagotavljamo, da si doma in da je tvoj igralni stolp pravočasno dostavljen.

minus-circle plus-circle Ali je možno naročiti po telefonu pri Wickey?

Tvoje naročilo lahko prejmemo le spletno preko naše spletne trgovine. 

minus-circle plus-circle Ali sme naslov za račun odstopati od naslova za dostavo?

Seveda različni naslovi za račun in dostavo niso problem: Z enim klikom lahko ob zaključku naročila navedeš drugačen naslov za dostavo.

minus-circle plus-circle Zakaj so med različnimi državami/trgovinami cenovne razlike?

To je povezano med drugim z državnimi posebnostmi, kot je na primer izračun stroškov dostave.

Naredimo vse, da te razlike čim bolj omejimo, vendar jih popolnoma ne moremo preprečiti. Za vsako državo veljajo navedene cene v trgovini. V nekaterih naših trgovinah nudimo storitev dostave v drugo državo. Te informacije lahko najdeš v naših trgovinah pod Naročilo in Dostava.

minus-circle plus-circle Ali bom prejel potrdilo o mojem naročilu?

Ko končaš z nakupovanjem, te ne želimo pustiti na cedilu. Takoj ti bomo poslali potrdilo o naročilu na tvoj e-mail z vsemi pomembnimi informacijami o nadaljnjem postopku. Prosim, preveri tudi tvoj spam mapo. Če proti pričakovanju ne prejmeš potrdila o naročilu, se obrni na našo službo za stranke na +38 (0)61 777 51 46. Tam ti bodo z veseljem pomagali!

minus-circle plus-circle Ali lahko naročim prek mojega pametnega telefona pri Wickey?

Seveda, zelo enostavno lahko brskaš po naši trgovini s svojim pametnim telefonom in seveda tudi naročaš.

minus-circle plus-circle Do kdaj lahko prekličem svoje naročilo?

Če blago še ni zapustilo našega skladišča ali če še nisi plačal, je odpoved mogoča brez težav. To pomeni: Dokler nisi prejel potrdila o dostavi, lahko brez težav prekličeš svoje naročilo. Brez skrbi, če si že plačal, boš v vsakem primeru dobil svoj denar nazaj.

minus-circle plus-circle Ali lahko po zaključku spremenim podrobnosti mojega naročila?

Dokler je tvoj želeni izdelek še vedno v košarici in naročilo še ni bilo zaključeno, lahko podrobnosti naročila brez težav spremeniš. Po zaključku naročila spremembe žal niso več možne. Če imaš vprašanja ali potrebuješ pomoč, se obrni na našo službo za stranke preko našega kontaktnega obrazca z zadevo Dostava - Drugo vprašanje glede dostave.

minus-circle plus-circle Kje najdem obrazec za preklic?

V prvih 14 dneh imaš pravico, da brez navedbe razlogov prekličeš pogodbo. Več informacij o tem in obrazec najdeš tukaj: Poučevanje o odpovedi..

Nalaganje...

Primerjaj Izdelki

chevron-right