Prihrani pri našem SPRING SALE

FAQ Home Page

Help Center

Naročilo
Zakaj je potrebno posredovati telefonsko številko?
Naši igralni stolpi so zaradi svoje velikosti dostavljeni ne z običajnim dostavnim službo, temveč preko tovornjaka s hidravlično ploščadjo. Za dogovor o idealnem času dostave se bo prevozno podjetje s teboj obrnilo telefonsko. Tako zagotavljamo, da si doma in da je tvoj igralni stolp pravočasno dostavljen.
Ali je možno naročiti po telefonu pri Wickey?
Tvoje naročilo lahko prejmemo le spletno preko naše spletne trgovine. 
Ali sme naslov za račun odstopati od naslova za dostavo?
Seveda različni naslovi za račun in dostavo niso problem: Z enim klikom lahko ob zaključku naročila navedeš drugačen naslov za dostavo.
Zakaj so med različnimi državami/trgovinami cenovne razlike?
To je povezano med drugim z državnimi posebnostmi, kot je na primer izračun stroškov dostave. Naredimo vse, da te razlike čim bolj omejimo, vendar jih popolnoma ne moremo preprečiti. Za vsako državo veljajo navedene cene v trgovini. V nekaterih naših trgovinah nudimo storitev dostave v drugo državo. Te informacije lahko najdeš v naših trgovinah pod Naročilo in Dostava.
Ali bom prejel potrdilo o mojem naročilu?
Ko končaš z nakupovanjem, te ne želimo pustiti na cedilu. Takoj ti bomo poslali potrdilo o naročilu na tvoj e-mail z vsemi pomembnimi informacijami o nadaljnjem postopku. Prosim, preveri tudi tvoj spam mapo. Če proti pričakovanju ne prejmeš potrdila o naročilu, se obrni na našo službo za stranke na +38 (0)61 777 51 46. Tam ti bodo z veseljem pomagali!
Ali lahko naročim prek mojega pametnega telefona pri Wickey?
Seveda, zelo enostavno lahko brskaš po naši trgovini s svojim pametnim telefonom in seveda tudi naročaš.
Do kdaj lahko prekličem svoje naročilo?
Če blago še ni zapustilo našega skladišča ali če še nisi plačal, je odpoved mogoča brez težav. To pomeni: Dokler nisi prejel potrdila o dostavi, lahko brez težav prekličeš svoje naročilo. Brez skrbi, če si že plačal, boš v vsakem primeru dobil svoj denar nazaj.
Ali lahko po zaključku spremenim podrobnosti mojega naročila?
Dokler je tvoj želeni izdelek še vedno v košarici in naročilo še ni bilo zaključeno, lahko podrobnosti naročila brez težav spremeniš. Po zaključku naročila spremembe žal niso več možne. Če imaš vprašanja ali potrebuješ pomoč, se obrni na našo službo za stranke preko našega kontaktnega obrazca z zadevo Dostava - Drugo vprašanje glede dostave.
Kje najdem obrazec za preklic?
V prvih 14 dneh imaš pravico, da brez navedbe razlogov prekličeš pogodbo. Več informacij o tem in obrazec najdeš tukaj: Poučevanje o odpovedi..
View all
Plačilo
Katere plačilne metode lahko izberem pri Wickey?
Da bi lahko enostavno plačal svoje naročilo, ti v naši trgovini ponujamo izbor najpogostejših plačilnih metod: Kreditkarte Predplačilo PayPal ApplePay Več informacij o naših načinih plačila najdeš tukaj: Možnosti plačila
Kdaj bo znesek računa odtegnjen z moje kreditne kartice?
Bremenitev tvoje kreditne kartice bo izvedena takoj, ko je naročilo oddano. Vedno upoštevaj, kateri vrsti obračuna pripada tvoja kreditna kartica.
Ali lahko spremenim način plačila v zadnjem trenutku?
Prosimo, da pred naročilom preveriš, ali si pravilno izbral želeni način plačila. Kratek rok za spremembo načina plačila ni mogoč. 
Kakšni so bančni podatki Wickey?
Kako varno je plačevanje?
V skladu z geslom "varnost na prvem mestu" je tvoja varnost za nas in naše plačilne partnerje zelo pomembna. Za nemoteno izvedbo plačil sodelujemo izključno s priznanimi strokovnjaki za plačevanje, ki upoštevajo najvišje varnostne standarde in uporabljajo dovršene sisteme za preprečevanje goljufij.
Kdaj in kako bom prejel račun?
Račun za vaše naročilo boste prejeli po odpremi iz našega skladišča, po e-pošti.
Ali se lahko račun izda na ime mojega podjetja?
Seveda lahko izdamo račun na ime tvojega podjetja. V postopku zaključka nakupa preprosto odstrani kljukico pri "Moj naslov za izdajo računa in dostavo sta enaka" in nato izpolni dodatni polji "Podjetje" in "DDV ID".
Kako je na računu prikazan DDV?
DDV ni naveden kot ločena postavka na računu. Vendar je na računu navedeno, kako je skupni znesek sestavljen z DDV.
Ali je mogoče pri Wickeyju prejeti darilne bone?
Trenutno žal ne ponujamo darilnih bonov - toda kdo ve ... morda se to v prihodnosti spremeni! Redno spremljaj našo spletno stran in naše družabne medije za izjemne, ekskluzivne ponudbe.
Ali lahko pri Wickeyju prejmem popuste ali kode za popust?
Pri Wickeyju je vredno biti pozoren: v naši trgovini in na naših družbenih medijih redno nudimo odlične popuste, s katerimi te želimo vedno znova presenetiti.
View all
Pošiljanje in dostava
Kako so igralne naprave Wickey zapakirane?
Varnost na prvem mestu – to je naše geslo pri pakiranju! Naše blago boš prejel v varni, trdni in trdno zapakirani embalaži, v paketu ali na paleti s folijo. Večje pakete, kot so igralni stolpi ali gugalnice, ti dostavljalec prinese prav tako varno do roba pločnika.
Kaj naj upoštevam pri dostavi mojega naročila?
Kljub našim zanesljivim partnerjem se občasno ne moremo izogniti morebitnim poškodbam med dostavo. Očitno vidno škodo zabeleži na tovornem listu dobavitelja. Vseeno te prosimo, da sprejmeš blago in ga preveriš za popolnost in nepoškodovanost. Če ni vse po tvojih pričakovanjih, se obrni na nas preko kontaktnega obrazcaz zadevo "Garancija - Jamstvo" in poskrbeli bomo za zamenjavo.
Ali bodo vsi izdelki Wickey, ki sem jih naročil, dostavljeni skupaj?
Pravilo je takšno: eno naročilo, ena dostava! Razen če si naročil tako veliko, da preprosto vse ne paše v en paket. Glede na situacijo in obseg se lahko naša otroška postelja in majhni igralni stolpi pošljejo v več paketih.
Ali mi bo voznik prevoznika pomagal prinesti igralni komplet Wickey na moje zemljišče?
Žal to iz organizacijskih razlogov ni mogoče. Dostava se izvaja do roba pločnika – nato si na vrsti ti.
Je mogoče čas dostave pri prevozniku spremeniti v zadnjem trenutku?
Če moraš datum dostave nenadoma spremeniti, je dovolj, da nas pokličeš na številko +38 (0)61 777 51 46. Vendar lahko pri tem nastanejo dodatni stroški za skladiščenje in dodatne stroške pri prevozniku, ki se lahko glede na situacijo zaračunajo tebi. Za podrobnejše informacije se obrni na našo službo za pomoč uporabnikom.
Kaj naj storim, če med dostavo nisem doma?
Prosimo te, da se temu, če je le mogoče, izogneš, da bi zmanjšali morebitne stroške in nevšečnosti za vse vpletene strani. Če se ti resnično ne moreš udeležiti dostave, bomo posredovali: prevoznik se bo obrnil na nas in mi na tebe, da se dogovorimo za nov datum dostave. Poleg tega bomo z veseljem prevzeli stroške dostave za dostave s prevoznimi storitvami in naročila v vrednosti nad 50 € pri prvi dostavi. Če je potrebna 2. dostava, se bomo posvetovali s prevoznikom glede morebitnih dodatnih stroškov, ki bi jih lahko obračunali tebi.
Ali lahko naročilo prevzamem osebno?
Čeprav bi radi osebno pozdravili vsakega od naših kupcev – žal osebni prevzem iz organizacijskih razlogov ni možen.
Kako so izdelki Wickey dostavljeni?
Naše igralne naprave ti dostavimo s pomočjo špedicije. Manjše dodatke in opremo dobiš prek paketne dostave.
S katerimi prevoznimi službami oz. paketnimi dostavljavci sodeluje Wickey?
Ker z našimi Wickey trgovinami oskrbujemo skoraj celo Evropo, sodelujemo z velikim številom prevoznih služb. Pri manjših paketih sodelujemo z DHL, GLS, DPD ali UPS.
Ali je možnost videti status mojega naročila?
O statusu tvojega naročila te bomo ves čas obveščali, zato te med celotnim postopkom naročanja in dostave oskrbujemo z obvestili. Tako boš po prejemu plačila, ko bo tvoje naročilo pripravljeno za pošiljanje in ko zapusti naše skladišče, prejel ustrezno e-pošto z dodatnimi informacijami. Če je tvoje naročilo dostavljeno s špedicijo, se bo špedicijska služba obrnila nate, da bi se dogovorila za datum dostave. V primeru paketne pošiljke boš po pošiljanju blaga prejel sledilno povezavo od ustreznega paketnega dostavljavca, s katero lahko kadarkoli preveriš status svoje dostave.
View all
Vrača
Kako vrnem izdelek?
Če želiš vrniti izdelke, ki se dostavljajo preko prevoznih storitev, bomo skupaj koordinirali datum prevzema in prevzeli vse stroške vračila. Za manjše pakete te prosimo, da jih vrneš sam, pri kurirski službi po tvoji izbiri. Nasvet: Priporočamo, da za vračilo izbereš istega kurirja, ki ti je dostavil paket. Ponavadi je to najcenejša možnost. Za hiter in enostaven postopek vračila ti priporočamo uporabo našega obrazca za vračilo. Ta korak sicer ni obvezen.
Koliko časa imam za reklamacijo izdelka?
Osnovnega roka za reklamacijo ni. Na naše lesene dele dajemo 10-letno garancijo in 2 leti na dodatno opremo. To ne vpliva na zakonske določbe. Več informacij najdeš tudi v naših navodilih za odpoved..
Kaj naj storim, če je moje naročilo nepopolno ali poškodovano?
Kljub našim zanesljivim partnerjem se občasno pojavijo napake pri dostavi. Očitno vidno škodo označi na dobavnici dobavitelja. Kljub temu te prosimo, da sprejmeš blago in ga glede na navodila preveriš za popolnost in nepoškodovanost ter morebitne poškodbe dokumentiraš s fotografijami. Nato nas kontaktiraj preko našega kontaktnega obrazca in nam pošlji popoln seznam prizadetih delov skupaj s fotografijami. Le popoln seznam prizadetih delov bo preprečil daljši čakalni čas. Čim prej se ti bomo oglasili z ustreznim predlogom za rešitev.
Kako zamenjam izdelek?
Zamenjava izdelka poteka preko obrazca za vračilo. Vpiši svoj e-poštni naslov in številko naročila ter sledi navodilom. Naša služba za stranke te bo kmalu kontaktirala, da se dogovorite o nadaljnjih korakih.
Kako dobim svoj denar nazaj?
Vračilo je odvisno od izbrane plačilne metode. Če si naročilo plačal vnaprej, nam pošlji svoje podatke za vračilo denarja. Če si plačal preko PayPal, kreditne kartice ali Amazon, so tvoji plačilni podatki že shranjeni in ne potrebujemo dodatnih informacij. Če si plačal preko Klarna, te prosimo, da se za vračilo obrneš na Klarna. Upoštevaj tudi, da vračilo denarja lahko traja do 14 dni.
Ali Wickey potrdi prejem moje vračene pošiljke?
Takoj ko prejmemo tvojo vrnjeno pošiljko, boš prejel e-pošto, v kateri ti bomo potrdili prejem.
Ali lahko sam izberem prevoznika za vračilo Wickey igralnega kompleta?
Žal ti iz logističnih razlogov ne moremo ponuditi možnosti izbire prevoznika. Prav tako nam ni mogoče posredovati informacij o prevozniku, saj ti pogosto sodelujejo s podizvajalci.
Ali lahko zavrnem sprejem Wickey igralnega kompleta, če je močno poškodovan?
Kljub našim zanesljivim partnerjem se občasno pojavijo napake pri dostavi. Očitno vidno škodo označi na dobavnici dobavitelja. Kljub temu te prosimo, da sprejmeš blago in ga preveriš za popolnost in nepoškodovanost. Nato se obrni na našo službo za stranke preko kontaktnega obrazca Poskrbeli bomo za hitro zamenjavo.
View all
Načrt in varnost
Koliko časa potrebujem za postavitev igralne naprave?
Iz izkušenj je postavitev s pomočjo druge osebe in zaradi podrobnih navodil za montažo precej hitra: odvisno od tvojih rokodelskih veščin in priprave vseh orodij potrebuješ za naše najmanjše igralne stolpe, brez vbetoniranja, približno 6-8 delovnih ur. Za največji igralni stolp ti priporočamo, da najameš dva pomočnika. Potem bi moral končati v 10-12 delovnih urah. In ko so tvoji prijatelji že tam, lahko po končanem delu ostanejo na skupni otvoritvi.
Katere materiale potrebujem za montažo?
Deske in stebri so že razrezani in jih je treba le zbrusiti ob robovih, da se prepreči cepitev. Potrebni vijaki, vključno s pokrovčki, so prav tako priloženi. Za montažo potrebuješ naslednja orodja: Aku vrtalnik Vodna tehtnica Gumijasto kladivo Kotnik Komplet ključev Nasveti::
Poskrbi, da pri pritrditvi priloženih vijakov uporabljaš pravo velikost nastavka, da se izogneš prezgodnji koroziji in poškodbam. Pred vijačenjem vijakov predvrtaj luknje. S tem zmanjšaš tveganje poškodbe zlitine vijakov.
Kako deluje funkcija razširjene resničnosti na mojem pametnem telefonu?
Verzija za pametni telefon: Kliknite na povezavo: "Oglejte v vrtu" Povezavo najdete na posamezni strani izdelka igralnih stolpov.
Funkcija razširjene resničnosti se samodejno odpre na vašem pametnem telefonu. To lahko traja nekaj sekund. Postavite želeni igralni stolp na svojem vrtu. Za to morate le premikati svoj telefon na želenem mestu. Pomembno: Potrebujete dovolj prostora, da postavite igralni stolp v polni velikosti. Igralni stolp lahko premikate in/ali obračate po svojih željah.
Kdaj najamem službo za montažo?
Prepričaj se, da je tvoje naročilo popolno in brez napak dostavljeno, preden kontaktiraš službo za montažo. To ti bo prihranilo trud, čas in stroške in tvoji pomočniki bodo lahko sproščeno delali.
Ali lahko igralno napravo postavim drugače kot je opisano v navodilih?
Dobro počutje vaših igrajočih se otrok in njihova varnost sta za vas kot starše in tudi za nas vedno na prvem mestu. Zato priporočamo, da naše igralne stolpe postavite tako, kot je prikazano v naših navodilih za montažo. Čeprav so skoraj vsi naši igralni stolpi zasnovani tako, da jih je mogoče postaviti zrcalno, se z montažo po navodilih izognejo nevarnim mestom.
Kako namestim priključek za vodo na mojem toboganu?
Če si se odločil za stolp z valovitim toboganom z vodnim priključkom, potrebuješ za montažo vrtalnik s premerom 4 mm in minimalno dolžino 5 cm. Poleg tega potrebuješ fino brusno papir, da zbrusiš presežek, ki nastane na vrhu tobogana. Za priključek potrebuješ polpalčno cev in sponko za varnost. Opozorilo: Upoštevaj, da imajo samo naši 175 cm, 220 cm in 300 cm valoviti tobogani vodni priključek. Na zadnji strani tobogana je naprava, ki označuje mesto vodnega priključka. Vrtalnik vstavi od spodaj skozi cevko in začni vrtati luknjo. Nastale robove lahko odstraniš z vrhom vrtalnika. Preostale odrezke lahko previdno obdelaš s fino brusnim papirjem. Nasvet: Med brusljenjem ne pritiskaj preveč, da ne povzročiš prask na toboganu. Nato privij polpalčno cev na priključno cevko in jo pritrdi s sponko. In že se lahko začne vodna zabava!
Kakšne morajo biti lastnosti tal, da igralna naprava stoji varno?
Tvojo Wickey igralno napravo je najbolje postaviti na ravno površino. Travnate ali peščene površine z dovolj prostora okoli naprave so za to zelo primerne. Za trše tla je priporočljivo položiti zaščitne podloge pred padci.
Ali naj igralno napravo pritrdim v tla?
Čeprav tvoja igralna naprava deluje stabilno in varno: Za zagotavljanje varnosti tvojih otrok priporočamo, da vsako igralno napravo pritrdiš v tla. S tem sidranjem se stabilnost stolpa ali gugalnice še poveča! Vsi sidri so privijačeni na stebre plezalnega stolpa in - odvisno od vrste sidra, ki ga izbereš - niso vidni od zunaj. Na splošno priporočamo, da vsak steber, ki vodi do tal, pritrdiš v tla. Lestve in plezalne stene je prav tako treba pritrditi z vsaj 2 sidri. Za tobogan priporočamo naše SlideLock sidro za tobogane. Več informacij najdeš v opisu izdelka. Nasvet: Naši kotni sidri so popolni za vsak stolp.
Katera sidra naj uporabim in ali so priložena igralni napravi?
Sidra moraš naročiti ločeno od tvoje igralne naprave. Oglej si stran izdelka: Tam podajamo priporočila o vrsti in številu sider, ki jih priporočamo za tvoj stolp.   Osnovno sidro Talno sidro Kotno sidro   Kvadratni stebri / Poševne lestve Gugalni stebri Krožni stebri Tiny-/Flyer-Serija Smart-/Prime-Serija Mehka, peščena tla (vedno vbetoniraj) Trda, kamnita tla Nasveti za montažo Najlažja montaža

Zavrtanje ali vbetoniranje Najlažja montaža*

Vbetoniranje Najlažja montaža*

Vbetoniranje Stabilnost Stabilno in varno (standard) Stabilno in varno (Premium) Stabilno in varno (Premium) *Priporočilo: Montaža na notranji strani, sidra niso vidna od zunaj
Potrebujem načrt temeljev za postavitev igralnega stolpa?
Načrt temeljev ni potreben, saj se igralna naprava najprej popolnoma sestavi in nato vbetonira na končno mesto. Več informacij o postavitvi osnovne konstrukcije najdete v naslednjem vprašanju: "Kako poteka postavitev osnovne konstrukcije in vbetoniranje sidrišč?".
View all
Razširjena Resničnost
Kaj je razširjena resničnost (AR)?
Da bi vam olajšali iskanje vašega sanjskega igralnega stolpa, vam ponujamo funkcijo razširjene resničnosti. Razširjena resničnost (kratica: AR) je računalniško podprta percepcija realnosti, dopolnjena z virtualnimi elementi. V primeru Wickeyjeve AR funkcije to pomeni: Omogočamo vam, da naše igralne stolpe pred nakupom vključite v vaš vrt v pravem merilu s pomočjo vašega pametnega telefona. Tako se lahko vnaprej odločite, kateri igralni stolp najbolje ustreza vašemu vrtu ali določite optimalno mesto za postavitev.
Kako deluje funkcija razširjene resničnosti na mojem pametnem telefonu?
Verzija za pametni telefon: Kliknite na povezavo: "Oglejte v vrtu" Povezavo najdete na posamezni strani izdelka igralnih stolpov.
Funkcija razširjene resničnosti se samodejno odpre na vašem pametnem telefonu. To lahko traja nekaj sekund. Postavite želeni igralni stolp na svojem vrtu. Za to morate le premikati svoj telefon na želenem mestu. Pomembno: Potrebujete dovolj prostora, da postavite igralni stolp v polni velikosti. Igralni stolp lahko premikate in/ali obračate po svojih željah.
Kako deluje funkcija razširjene resničnosti na mojem namizju?
Verzija za namizni računalnik: Kliknite na povezavo: "Oglejte v vrtu" Povezavo najdete na posamezni strani izdelka igralnih stolpov.
Skenirajte QR kodo s kamero svojega pametnega telefona. Postavite želeni igralni stolp na svojem vrtu. Za to morate le premikati svoj telefon na želenem mestu. Pomembno: Potrebujete dovolj prostora, da postavite igralni stolp v polni velikosti. Igralni stolp lahko premikate in/ali obračate po svojih željah.
Katere stolpe si lahko ogledam s funkcijo razširjene resničnosti v mojem vrtu?
Vse igralne stolpe z AR funkcijo najdete tukaj
Kateri pametni telefoni podpirajo funkcijo razširjene resničnosti?
Seznam vseh združljivih naprav najdete tukaj. Če vaš pametni telefon ni naveden, nam je zelo žal. Neprestano posodabljamo naš seznam.
View all
Kvaliteta in Garancija
Koliko let garancije dobim na Wickey igralne naprave?
Ker popolnoma zaupamo v naše izdelke, vam ob hkratnem nakupu naših lastnih sidrišč zagotavljamo 10 let garancije* na vse lesene dele. V vseh drugih primerih velja zakonsko jamstvo. * Navedena garancija velja za vse lesene dele, ob hkratnem nakupu naših lastnih sidrišč. V vseh drugih primerih velja dveletno zakonsko jamstvo. Več informacij o obsegu garancije in njenem uveljavljanju najdete v naši izjavi o garanciji.
Kdaj se začne garancijsko obdobje?
Garancijsko obdobje se začne ob prejemu blaga. Zakonske pravice potrošnika (pravice iz garancije kot tudi pravica do odstopa od pogodbe) niso omejene z garancijo.
Kdaj garancija ne velja?
Vsebina garancije je garancija za obstojnost vseh lesenih delov kupljene stvari. Ta garancija velja le, če je bil ob nakupu skupaj z njo kupljen tudi vsaj eno od naših lastnih sidrišč. Če to ni primer, potrošnik po poteku zakonskega jamstva nima nobenega dodatnega garancijskega zahtevka za poškodovane lesene dele.
Garancija prav tako ne velja, če je napako na lesenih delih povzročil kupec ali tretja oseba zaradi nepravilne montaže ali če je napaka posledica poškodbe lesenih delov zaradi nepravilne uporabe ali shranjevanja s strani kupca ali tretje osebe. Iz garancije so tudi izključene škode zaradi vandalizma s strani kupca ali tretje osebe, značilnosti lesa ali škode zaradi vremenskih vplivov.
View all
Informacije o kategorijah
Ali obstajajo katalogi ali brošure o Wickey izdelkih?
Skrbimo za okolje, zato se odrekamo tiskanim katalogom. V naši spletni trgovini boste našli vse, kar potrebujete, da ustvarite edinstveno zatočišče za vaše otroke.
Lahko igrala vidim na razstavi?
Trenutno ni v načrtu nobenega razstavnega prostora. Če pa živite v bližini ali ste na poti, vas vabimo, da nas obiščete: Nekaj igralnih stolpov smo postavili na našem območju. Seveda lahko obiščete tudi našo stran z inspiracijo in tam dobite prvi vtis o naših igralnih stolpih.
So Wickey igrala primerna tudi za javne površine?
Da bi bile igrišča, šole, vrtci itd. dobro opremljeni, ponujamo tudi igrala za javne prostore. Naši PRO in Hy Land igralni stolpi ustrezajo evropskemu standardu EN-1176 in so primerni za uporabo na javnih mestih. Ostala igrala za javna območja lahko najdete tukaj: Javno igrišče..
Potrebujem gradbeno dovoljenje za Wickey igrala?
Oglejte si našo spletno trgovino, dodatki, ki so tam na voljo, se lahko brez težav pritrdijo na katerikoli igralni stolp. Posamezni moduli za pritrditev stolpa trenutno niso na voljo za naknadno naročilo.
Ali so potrebni dodatni sidri?
Varna igra vaših otrok je naša najvišja prednostna naloga. Da bi to zagotovili, priporočamo nakup naših sidrov skupaj z igralnim stolpom in njihovo varno pritrjevanje v tla z betonom. Ker so naša lastna sidra testirana in preverjena glede kakovosti, nudimo 10-letno garancijo na naše lesene dele, če jih uporabljate. Če uporabljate druge sidre, še vedno velja 2-letna zakonska garancija.
Kakšne višine podesta so na voljo pri Wickey in katera je najbolj primerna?
Pri Wickey boste našli igralne stolpe in hišice z različnimi višinami podest. Kateri stolp je popoln za vas, je odvisno tudi od vaših pogojev in želja: Je vaš vrt majhen in se vaši otroci šele začenjajo plezati in se gugati? Potem je morda dovolj igralni stolp s podestom visokim 90 cm ali 120 cm in kratkim toboganom. Veliki igralni stolpi z 150 cm ali 210 cm visokimi podesti in dodatnimi moduli so odlični za starejše otroke - in dolgotrajno igro.
Ali lahko Wickey izdelke kupim samo na spletu?
Ker smo čisto spletno podjetje, naše izdelke dejansko prodajamo izključno preko interneta. V našem seznamu trgovcev boste našli seznam vseh prodajnih platform, na katerih so naši izdelki na voljo poleg naše spletne trgovine. Naš namig za vas: Redno obiščite naše družabne medije: tam vas redno presenečamo z odličnimi (popust-) akcijami!
Ali lahko pri Wickey kupim tudi pesek za peskovnike?
Peska pri Wickey ne morete kupiti. Kvaliteten igralni pesek za vaše otroke boste našli v katerikoli dobro založeni trgovini z gradbenim materialom. 
Ali lahko vsako dodatno opremo pritrdim na svoj igralni stolp?
Volane, daljnoglede itd. lahko pritrdite na katerikoli igralni stolp in sicer točno tam, kjer menite, da je najboljše mesto. Tobogani pa seveda morajo ustrezati podestu vašega igralnega stolpa in biti nameščeni v skladu z navodili proizvajalca. Prosimo, upoštevajte ustrezen varnostni razmik.
Lahko več otrok hkrati igra na igralnem stolpu?
Načeloma ni določil glede števila otrok, ki se igrajo. Vendar je treba upoštevati, da posamezne ploščadi prenesejo največ 100 kg. Posamezni elementi, kot so npr. gugalnice, tobogan itd., so obremenljivi do največ 50 kg.  
View all
Pišite na
Kako in kdaj ste dosegljivi?
Dosegljivi smo preko kontaktnega obrazca in tradicionalno po telefonu. Dosežete nas od ponedeljka do petka med 9:00 in 16:00 na naslednji telefonski številki:+XX XXXXXnbsp;XXX XX 0 Wir bitten die Napotki glede linij za pomoč zu beachten. Želite uporabiti našo montažno linijo? Dosegljivi smo na +XX XXXX XXX XXX X v naslednjih časih:
Pon. - Pet. 9.00 - 16.00 (razen praznikov)
Želim vam dati povratne informacije - kako to storim?
Ste zadovoljni ali imate predloge za nas? Sporočite nam. Veselimo se vaše ocene pri TrustedShops, Trustpilot ali recenzije na Google. Če niste zadovoljni, se obrnite na našo službo za stranke preko kontaktnega obrazca. Skupaj bomo našli ustrezno rešitev. Ste velik oboževalec in želite deliti svoje izkušnje? Delite svojo sliko ali video na Instagramu z hashtagom #wickeyadventure ali nam pošljite fotografijo ali video z izjavo na [email protected] za našo spletno stran. Veselimo se vaših povratnih informacij!
Kje najdem povratne informacije in slike drugih strank?
Stranke, ki smo jih že razveselili po vsej Evropi in so za nas posneli svoje pustolovščine, si lahko ogledate v naši trgovini pod rubriko Inspiracija. Naj vas navdihne!
Ali je možnost sodelovanja z Wickey za blogerje?
Ste bloger in ste zainteresirani za sodelovanje z nami? Veselimo se vašega interesa! Pošljite nam e-pošto na [email protected], v kateri nam poveste nekaj o sebi in vaših načrtih za prihodnje sodelovanje. Če že imate medijski komplet, nam ga prav tako pošljite. To bo sodelovanje potekalo še bolj gladko!
Kako dobim informacije o trenutnih nagradnih igrah?
Najbolje je, da nas všečkate naFacebooku. Ne glede na to, ali gre za nagradne igre, popuste itd. – tukaj ste vedno obveščeni.
View all

Nalaganje...

Primerjaj Izdelki

chevron-right