Podjetje
Priimek, ime
E-poštni naslov
E-poštni naslov (prosimo, potrdite)
Številka naročila
Prosimo, vnesite svoje številke naročil, ki se pričnejo s SI. Za vse ostale številke naročil nas neposredno kontaktirajte prek prodajne platforme.
Zadeva Spremenite podatke o strankah Izdelek in montaža Stanje in pošiljanje Reklamacija in garancija Preklicati naročilo Plačilo Ostalo Ocena
Spremenite podatke o strankah Spremenite podatke za stik, dobave ali izdajanje računov
Novice
Izdelek in montaža Vprašanja o izdelku in navodila za sestavo Vprašanja o montaži
Novice
Stanje in pošiljanje Stanje dostave Sprememba naslova za dostavo
Novice
Reklamacija in garancija Poročanje o okvarjenih delih Prijavi napačno barvo Prijava manjkajočih delov Prejeti izdelek je napačen Mangel an Pomanjkljivo blago, ki ga je potrebno sestavitimontierter Ware
Da bi vam lahko čim hitreje pomagali, potrebujemo seznam manjkajočih delov, da se lahko dogovorimo za individualno naknadno dostavo. Seznam je treba sestaviti na podlagi navodil za sestavljanje (npr. 1 kos B 80, 2 kosa PD 240).
Novice
Da bi vam lahko čim hitreje pomagali, potrebujemo fotografije poškodovanih delov/nepravilne barve. Natančno preverite celotno pošiljko in nam pošljite popoln seznam manjkajočih/poškodovanih delov, da se lahko dogovorimo za individualno naknadno dostavo. Seznam je treba sestaviti na podlagi navodil za sestavljanje (npr. 1 kos B 80, 2 kosa PD 240).
Za čim hitrejšo obdelavo vašega zahtevka potrebujemo slike blaga, potrdilo o pakiranju, navodila za montažo in nalepko za pošiljanje, ki je nalepljena na vrhu bele folije.
Da bi vam lahko čim hitreje pomagali, potrebujemo fotografije poškodovanih delov/nepravilne barve. Natančno preverite celotno pošiljko in nam pošljite popoln seznam manjkajočih/poškodovanih delov, da se lahko dogovorimo za individualno naknadno dostavo. Seznam naj temelji na navodilih za sestavljanje (npr. 1 kos B 80, 2 kosa PD 240).
Preklicati naročilo Naročeno narobe Odkrita nižja cena Spremeni možnost plačila Zamuda pri dostavi Drugo (navedite razlog)
Novice
Da bi lahko vaše povpraševanje čim prej obdelali, potrebujemo sliko cenejše ponudbe! Zahteve: 14-dnevni rok za preklic ne sme biti prekoračen, izdelek pa mora biti enak.
Plačilo Vprašanje o plačilu/vračilu zneska
Novice
Ostalo Odjavite se od novic
Novice
Ocena Vprašanje o oceni
Novice
Zadeva Izdelek in montaža Dostava Plačilo Ostalo
Izdelek in montaža Vprašanja o izdelku in navodila za sestavo Vprašanja o montaži
Novice
Pošiljanje Čas dobave/način dobave?
Novice
Plačilo Možnosti plačila Plačila ni mogoče izvesti
Novice
Ostalo Sodelovanje
Novice
Številka naročila
Vnesite samo številke naročil, ki se začnejo z DE. Za vse druge številke naročil se obrnite neposredno na nas prek prodajne platforme.
Zadeva Spremenite podatke o strankah Ponudbe za javne ustanove Izdelek in montaža Stanje in pošiljanje Reklamacija in garancija Plačilo Ocena
Spremenite podatke o strankah PRO - Spremenite podatke za stik, dobave ali izdajanje računov PRO - Predložite številko DDV
Novice
Ponudbe za javne ustanove PRO - Ponudbe za javna igrišča EN 1176
Novice
Izdelek in montaža PRO - Vprašanja o izdelku PRO - navodila za sestavo in certifikati PRO - Priporočilo za sidro PRO - Osnovni načrt/Nasveti PRO - Vprašanja o montaži
Novice
Stanje in pošiljanje PRO - Sprememba naslova za dostavo PRO - Status dostave
Novice
Reklamacija in garancija PRO - Pošljite obvestilo o manjkajočih/pokvarjenih delih, napačni barvi PRO - Prejeti izdelek je napačen PRO - Pomanjkljivo blago, ki ga je potrebno sestaviti
Da bi vam lahko čim hitreje pomagali, potrebujemo seznam manjkajočih delov, da se lahko dogovorimo za individualno naknadno dostavo. Seznam je treba sestaviti na podlagi navodil za sestavljanje (npr. 1 kos B 80, 2 kosa PD 240).
Novice
Da bi vam lahko čim hitreje pomagali, potrebujemo fotografije poškodovanih delov/nepravilne barve. Natančno preverite celotno pošiljko in nam pošljite popoln seznam manjkajočih/poškodovanih delov, da se lahko dogovorimo za individualno naknadno dostavo. Seznam je treba sestaviti na podlagi navodil za sestavljanje (npr. 1 kos B 80, 2 kosa PD 240).
Za čim hitrejšo obdelavo vašega zahtevka potrebujemo slike blaga, potrdilo o pakiranju, navodila za montažo in nalepko za pošiljanje, ki je nalepljena na vrhu bele folije.
Da bi vam lahko čim hitreje pomagali, potrebujemo fotografije poškodovanih delov/nepravilne barve. Natančno preverite celotno pošiljko in nam pošljite popoln seznam manjkajočih/poškodovanih delov, da se lahko dogovorimo za individualno naknadno dostavo. Seznam naj temelji na navodilih za sestavljanje (npr. 1 kos B 80, 2 kosa PD 240).
Plačilo PRO - Vprašanje o plačilu
Novice
Ocena PRO - Vprašanje o oceni
Novice
Zadeva Ponudbe za javne ustanove Izdelek in montaža Dostava Plačilo
Ponudbe za javne ustanove PRO - Ponudbe za javna igrišča EN 1176
Novice
Izdelek in montaža PRO - Vprašanja o izdelku PRO - Vprašanja o montaži
Novice
Pošiljka PRO - Čas dostave/kako potekajo dostave?
Novice
Plačilo PRO - Možnosti plačila Plačila ni mogoče izvesti
Novice
Pošlji